A mild-hibrid alternatív versenyautó hajtáslánc esetén egy olyan újszerű mérnöki megoldásokat tartalmazó csomag megalkotása volt a cél, amely illeszkedik a jármű eredeti motorterének és belső terének felépítésébe, a lehető legkevesebb alkatrész cseréje vagy módosítása mellett, miközben a lehető legnagyobb teljesítményt adja le használat közben. Ez a megoldás az alacsonyabb költségvetésű, úgynevezett customer racing versenyszériákban is segíthet a zöld átállás elindításában nagymértékű járműátalakítások nélkül, ezzel szélesebb társadalmi rétegek számára is szemléletformáló megoldást kínálva, magyar mérnöki eredmények felhasználásával.
A rendszer a belső égésű motor főtengelyéről teljesítményt vesz le a pálya azon pontjain, ahol felesleges teljesítmény áll rendelkezésre, illetve ugyanerre a főtengelyre teljesítményt közöl, amikor a pilótának szüksége van arra. A projekt során a HUMDA Lab fejlesztői a specifikációt követően egy ipari partnerrel közösen végezték el a részletes tervezési fázist, az alkatrész majd később a rendszerteszteket, illetve a rendszer járműbe integrálását és a pályateszteket.
A projekt kifutásaként fejlesztés hamar felkeltette az érdeklődők figyelmét, jelenleg egyik mild-hibrid kit-ünk külföldön van, ahol hamarosan elindul a tesztelése egy távolkeleti versenyszériában.